Trezirea

 

Am evitat pana acum (atat cat s-a putut) a amesteca politica cu subiectele prezentate pe acest blog. Am evitat a expune vreo opinie in legatura cu ceea ce se intampla zilele aceastea in Romania dintr-un motiv oarecum simplu: m-am temut sa nu fie o furtuna intr-un pahar cu apa si sa se sfarseasca totul intr-un dans al pinguinului.

Constat cu oarecare mirare si incantare ca romanii nu au memoria chiar atat de scurta cum credeam si ca anii de amorteala nu le-au sters memoria nenumaratelor abuzuri despre care s-a vorbit atat zilele acestea la unele posturi TV si nu numai. Le-am simtit cu totii pe propria piele. Nu o sa repet lucruri spuse si ultra spuse de-a lungul timpului, as vrea insa sa fac cunoscute cititorului acestui blog trei persoane care, de-a lungul timpului, au contribuit mult la formarea unor opinii in randul omului de rand, destul de debusolat si ametit in ultima perioada din pacate.

MIRCEA BADEA     Mircea Badea

SIBILLA   Sibilla

MOSHE MORDECHAI   Moshe Mordechai

Respecte!

 

In ceea ce priveste blogul nostru, sper ca ne-am facut cunoscute si auzite opiniile in ultimii ani si, cu ocazia aceata, le multumesc tuturor cititorilor nostri.

Ne vedem in cateva zile la Bucuresti!

Solomonar

 

Published in: on 17/01/2012 at 23:45  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://quadratus.wordpress.com/2012/01/17/trezirea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Toti cei care nu-s politrucii tradatorilor de neam si tara, adica Romanii adevarati, sunt neaparat „basisti”.
    Apelul ala penibil cu „frati jandarmi, nu mai ascultati ordinile, si nu loviti fratii Romani care manifesta”este expresia unui diver-sionism de cea mai joasa speta.
    Sa va fie rusine ! ( da, pune-ma repede in categoria „basistilor” si te-ai scos, „solomonare” ) !

  2. Solomonaru` >:D:D< 😀 😀 😀

  3. PS: am bagat la spam comentariile baseilor, sorry… asta este! La cenzura cu voi. Asa ca nu va mai chinuiti sa debitati pe aici.

  4. Sincer mi-ai lasat un gust amar cand ai dat ca exemplu pe Mircea Badea, unul dintre oamenii manipulatori si care linge portofelul unui securist tradator de neam.
    A fi securist nu inseamna din punctul meu de vedere dneaprat ceva rau, au fost si securisti care au aparat tara, mai ales cei de la contraspionaj, cei care au lupotat contra KGB, dar felix a luptat si va lupta impotriva romanilor.
    Cum de ai uitat istoria recenta? Eu asta ma intreb. Simt dezamagire,

    • Ai dreptate, trebuia sa pun blogurile lu` Udrea, Boc si Baconschi… Prost de mine!

      • Sunt in aceasta tara si oameni si echilibrati care scriu pe forumuri, extremismul nu face bine nimanui, eu sunt mereu pentru echilibru, pe mine ma intereseaza adevarul, nu conteaza de partea cui politician este.
        Basescu a facut multe greseli, cea mai mare mi se pare cea cu Rosia Montana, dar aici inca nu sau jucat cartile, nu stim inca care sunt obiectivele reale ale celor implicati, declaratiile nu reprezinta decat manipulari

    • daca acest copil pe care il manipuleaza un securist ca felix il dai de exemplu imi pare foarte rau.Acum oamenii platiti au iesit in strada de Felix(securist)Nicolaie la care sant toti banii romaniei si sa va mai dau exemle?.Da vrem alegeri noi insa acestia sa dispara nu inainte sa dea Romaniei tot ce au furat si s-au imbogatit.Toata averea Romaniei este la parlamentari si coalitii lor

      • Tre` sa cietsc si io „Manualul micului basist” asta ca vad ca e la mare cautare…
        Dragi si stimate doamne, n-o sa ma cert nici cu voi nici cu nimeni si, daca eu sunt intrutotul de acord cu Mircea Badea, nu pretind nimanui sa fie in asentimentul meu. Ca Felix, ca securisti, ca alte porcarii basiste nu ma intereseaza si nici nu fac vreun efort sa ma intererseze in vreun fel. Felix in sine nu ma intereseaza. Badea are dreptate din punctul meu de vedere, asa cum Basescu are din punctul altora. Sper ca am incheiat subiectul.
        Solomonar


Lasă un răspuns

