Din fluier şi din caval….

Aur basarabean”

Drajii moşului după ce vizionaţi materialu propus de data asta v-oi ruga sa-mi zaceţi înde-i graniţa românismului  pă Prut o  pă Nistru?

 Omu asta parcă-i rupt din altu veac  ca să ne zâcă cine suntem. Picură miere în inimă. Auzât-aţi de el? Tudor Ungureanu îl cheamă şi-i dân Basarabia şi-o făcut  un grup de-i zâce Stefan Vodă. Nu-i moldovean îi român d-a nost! Şi cântă româneşte nu  ca ” urlătorii” di pă la „Favorit” , „Taraf” şi alte asemenea. N-o ascultaţâ-l !

… sau balade păcurăreşti tăt de la fraţâ basarabeni, d-aştia  nu să dau la televizor …. 

 

Din fluier  şi din caval…

Amu drajii mosului ascultati … sufletu românului…ciobanii, Mioriţa, muntele şi… Cerul, tăte laolaltă 

zamolxe

 

 

 

Published in: on 11/11/2009 at 23:05  Comments (9)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://quadratus.wordpress.com/2009/11/11/din-fluier-si-din-caval/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 comentariiLasă un comentariu

  1. mii de sarutari lui Tudor Ungureanu ascultind pe el si orchestra ma simt mindra si fericita ca m-am nascut in Romania. Sa le dea Dumnezeul Sanatate. Pripegind prin lume acum am inteles adevarat suflet romanesc. Sa ne traiasca Romania noastra a tuturor romanilor din exil.

  2. Melodiile din Bassarabia Bukovina,cele saltarete, allegro sint originea rock ului Keltika eu am dansat rock pe una din ele . Superrbbbbb! Wonderful! Magnificentttttt! Miorita …. Cintec de leagan lullaby ! I just love it. Din punct de vedere antropologic acesti ciobani arata Irish sau English uita-te bine la trasaturile lor. Sint fericita sa le aud. Cind traiam in Bucuresti nici nu- mi dadeam seama de bogatia si valoarea Acestor cintece care sint traditiile si folclorul nostru a romanilor. La multi ani cu sanatate si noroc!

  3. Frumos. Felicitări!

  4. Foarte tare baieti, foarte tare…3 Doamne si toti 3, huh?🙂 Numa’ bine!

  5. Wow, foarte tare! 3 Doamne si toti 3 :)) Si la voi a avut aceleasi efecte melodia?

  6. buna zua Abiotic
    sa-ţ zac ca si noi ( adica io si solomonaru) am patat la fel?:)
    zamolxe

  7. Am citit initial postul asta si am ascultat piesele in totalitate, insa surorile Osoianu mi`au captat atentia, asa ca mi`am facut un mic ritual cu cateva fumuri „sacre”..si ascult melodia in continuare, pierzand notiunea timpului.Efectiv te duce in alta lume „Ciobanelul”, m`a decuplat total.Poate e o simpla melodie in mod obisnuit, dar acum are o incarcatura mistica si spirituala aparte.As scrie mai multe dar prefer sa`mi bucur sufletul si simturile cu vocile lor.Geniale…

  8. Minunate aceste piese de folclor autentic care te trimit in vremurile de demult! Multumesc pentru aceste momente frumoase! O duminica linistita!

  9. Deci, nemnica altăceva nu poci zâce, decât „ţâie-ţi Dumnezo drăguţul, năravul, că faină idee avuşi cu cântecele astea!”:)
    Cum tot nu poci face deocamdată altceva, măcar am timp să le ascult pe îndelete. Este foarte adevărat că m-am pierdut pe undeva prin youtube de abia am reuşit să reintru pe blog, dar a meritat osteneala🙂
    Halal să-ţi fie zamolxe! :*


Lasă un răspuns

