O leapsa!

N-am preluat niciodata o “leapsa” si, daca tot am dat peste una… de ce nu? De la Nea Costache citire!

1.Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la 18 si scrieti aici al patrulea rand:

“[…]a acestui om, marsaluind in fruntea legiunilor sale prin vastul Imperiu, si neostoita[…]”

2.Fara sa verificati, cat e ora?

15:30

3.Verificati

15:40

4.Cum sunteti imbracat(a)?

Blue-jeans si tricou (verde!).

5.Inainte de a raspunde acestui chestionar, la ce va uitati?

La un videoclip. (Paula Seling- Timpul)

6.Ce zgomot auziti inafara de cel al calculatorului?

Muzica de pe fundal (Tyler Bates) si, undeva, afara (pin vecini), niste lovituri de ciocan.

7.Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Azi dimineata, am mers pana la posta sa pun un colet.

8.Ce ati visat ieri noapte?

Un pian pe o scena pustie.

9.Cand ati ras ultima data?

Astazi, citind “bancul zilei” pe Google 🙂

10.Ce aveti pe peretii incaperii in care sunteti?

Tablouri! Ale mele.

11.Daca ati deveni multimilonar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

O herghelie de cai.

12.Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

Revazut- “The Libertine”.

13.Ati vazut ceva neobisnuit astazi?

Un catel cu trei picioare.

14.Ce parere aveti despre acest chestionar?

 Cat de cat buna, atata timp cat l-am preluat.

15.Spuneti-ne ceva ce inca nu stim.

Nu am loc (pentru scris).

16.Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi vorba despre o fetita?

Elisabeta.

17.Si daca ar fi vorba de un baiat?

Octavian.

18.V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Nu.

19.Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand ati intra pe portile Raiului?

“Acu-i acu`!”

20.Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?

As muta Marea Neagra in interiorul Arcului Carpatic.

21.Va place sa dansati?

Da.

22.George Bush?

George W. Bush.

23.Ce ati vazut la televizor ultima data?

Nu-mi amintesc, a fost undeva in Jurasic.

24.Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa primeasca acest chestionar?

Ii las sa aleaga singuri.

Solomonar

Published in: on 09/07/2009 at 13:14  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://quadratus.wordpress.com/2009/07/09/o-leapsa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Faine raspunsuri, felicitari!

  2. Fain! Mi-am răspuns si mi-a iesit un rezultat incredibil. =))


Lasă un răspuns

