Taina


În ceruri este pace,

Şi pe pământ e tihnă

Şi-n taina nopţii negre, plouă stele

Şi-un vis frumos începe să se lege.

În norii cei pufoşi, Potirul străluceşte

Şi irizează-o lume nefirească,

Că-n el e-amestecată miere,

Cu sânge de balaur şi cu fiere,

Din care-om bea la Cina cea Divină.

În jurul său, oştiri de îngeri, roată,

Şi toaca-anunţă ceas de rugăciune,

În Sfânta Cupă se adună toate

Şi bucurii şi patimi şi suspine.

Dar ca să se prefacă-n nemurire,

Mixtura încă mai aşteaptă

Să cadă-n ea, o lacrimă arzândă

Ce picură din ochi de Maică Sfântă.

Pământul stă-n tăcere, cerul în aşteptare.

Măicuţa-şi varsă lacrima-n Potir,

Cutremură-se Raiul şi îşi deschide poarta

Oştirea cea de îngeri stă straja la hotar.

De-acuma cei curaţi se-ndraptă-n cete,

Să bea din nemurirea Cupei Sfinte,

Că le e foarte dor şi foarte sete

Mărire ţie aduc Fecioară Sfântă,

Măicuţa noastră cea din totdeauna,

Căci tu-i primeşti în oştile cereşti.

Ei nu mai au nici carne şi nici oase

Ci numai suflet şi lumină poartă-n ei,

Si-or devenit pe Cer lumini frumoase.

zamolxe

Published in: on 17/08/2008 at 20:42  Comments (8)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://quadratus.wordpress.com/2008/08/17/taina/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Pur si simplu, ultima propozitie („Si-or devenit pe Cer lumini frumoase”) e…cutremuratoare…mirifica…sublima…

  2. Pe google am butonat pana m am saturat si am gasit vreo 15 , cativa sfincsi , varful Toaca , Panaghia si fenomenul optic din Ceahlau , piramida . Dar stiu ca sant mult mai multi , mai caut pt ca eu am o pagina axata mai mult pe imagini .

  3. pe imagini google oroles:)
    noapte plăcuta si somn usor:)
    PS îs mai multe acolo:)

  4. imi place , e buna si ideea de a atasa imagini la text , asa ca la Sibilla , imi place formatul asta ! Felicitari si tie si lui quatratus dar mai am o rugaminte : m ar interesa de pe unde as putea lua imagini cu megalitii Romaniei ? Stiu ca sant multi dar eu nu am gasit decat cateva imagini . Vreau sa le pun pe mocospace pe pagina mea sa le vada lumea .

  5. sfinxule….stai linistta ca scriu io:)

  6. multumesc zambi:)>:D<

  7. Felicitari !
    Mai scrie Zami prietene ! Merita ! Sunt atat de putini cei care scriu adevarata istorie, chiar si in versuri si tot merita !
    Numai bine !
    Sibilla

  8. wow ! super !!! şi versurile şi imaginile !!! Felicitări zamolxe, dragule ! >:D< 🙂


Lasă un răspuns

