A spus tanarul dac

Nu voi statui de piatra!

A spus tanarul dac

Atunci cand apara a dacilor cetate.

Ci vreau sa mor cum mi-este dat,

Luptand si aparand sfanta cetate!

Si de-oi veni pe scut acas`

Maicuta mea, sa nu jelesti!

Ci numai dute fuga-n sat,

Batranilor sa dai de stire.

Sa spui catre Zamolxe ruga

Ca sa-mi deschida ceru-albastru.

„Cel curat s-a inaltat!”- sa spuie batranii

Si Ciuleandra, sa-mi cante la ureche.

La groapa mea sa-i chemi pe calusari

Sa joace aprig in picioare lutul

Si sa-mi ridice sufletul spre cer,

Cu-a lor toiege sa-mi deschida drumul.

Si dupa ce Maicuta Glie ma va primi la sanul sau,

Sa mergi in sat sa spui c-am fost erou in batalie,

Si ca Zamolxe m-a-nzestrat cu-atat nemurire,

Ca de-azi-nainte oi tot fi, de-acum pana-n vecie!

zamolxe

Published in: on 01/08/2008 at 23:28  Comments (4)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://quadratus.wordpress.com/2008/08/01/a-spus-tanarul-dac/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. multam oroles:)

  2. Imi place !

  3. sibi o sa scriu în paralel atat pentru tine cat si pentru Quadratus… asa ca sa faceti oleaca concurenta.. ca observ ca articolele mele înnebunesc lumea:)
    Zamolxe cu tine!:)

  4. Felicitari Zami, prieten drag !
    Tu, din cate cunosc eu, ai si mai multe versuri nepublicate, zic sa ne onorezi si pe mine si pe Solomonar si hai sa le facem cunoscute, merita !
    O zi bogata in impliniri iti doresc 🙂
    Sibilla


Lasă un răspuns

